Poručivanje

Kako poručiti:

  1. Izaberite proizvod i količinu u pretrazi , izborom iz menija ili na stranici.
  2. Kliknite na korpu.
  3. Prelaskom mišem preko korpe u gornjem desnom uglu ekrana izaberite: pregled korpe ili plaćanje.
  4. Pratite instrukcije uz popunjavanje obaveznih polja.
  5. Predračun će vam stići na email adresu koju ste naveli u formularu.
  6. Nakon prijema potvrde o izvršenom plaćanju (automatski ili nas vi obavestite emailom) mi vam šaljemo robu.

Način plaćanja

Plaćanje se vrši po predračunu uplatom na naš tekući račun.

Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Zadržavamo pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Cene su važeće u slučaju plaćanja predviđenim načinom plaćanja i u cenu proizvoda nije uključena cena dostave. Cena dostave se naplaćuje prema cenovniku kurirske službe koja vrši dostavu robe.

Do 0,5 kg 300,00 RSD za plaćanja po predračunu.

Do 1,0 kg 350,00 RSD za plaćanja po predračunu.
Pogledajte cenovnik kurirske službe ;  https://bex.rs/cenovnikusluga.php

Rok isporuke i dostava

  • Rok isporuke je po sistemu danas za sutra, osim za vreme praznika ili ako nije drugačije dogovoreno.
  • Isporuke se ne vrše  subotom i nedeljom.
  • Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.
  • Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.
  • Robu isporučujemo putem kurirske službe BEX.

Ukoliko u vreme dostave kupac nije na dogovorenoj adresi, robu može da preuzme punoletna osoba koja živi u istom domaćinstvu zajedno sa kupcem, odnosno osoba koja ima ovlašćenje za preuzimanje robe. Osoba koja je preuzela proizvod preuzima i svu prateću dokumentaciju i potvrđuje prijem robe potpisivanjem otpremnice, gde navodi svoje ime i datum preuzimanja robe.

Zamena i vraćanje robe

Garancija na ispravnost dela će biti uzeta u razmatranje samo uz otpremnicu/račun koja je dostavljena putem maila ili direktno prilikom dostave.  Reklamacija neće biti uzeta u obzir ako je do oštećenja dela došlo prilikom nestručne ugradnje, krivicom kupca ili na bilo koji drugi način na koji proizvođač ili prodavac nemaju uticaj. Odgovor na reklamaciju, bilo ona opravdana ili ne, kupac će dobiti u roku od 8 (osam) dana. U slučaju opravdane reklamacije kupac će dobiti novi deo ili povraćaj novca u slučaju neraspoloživosti novog dela. Sve žalbe i reklamacije naša kompanija rešava u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača.

Zamena (ukoliko je primenjivo)

U slučaju da nakon prijema dela shvatite da deo nije odgovarajući možete tražiti zamenu. Zamena nije moguća nakon ugradnje u automobil. Roba mora biti u prvobitnom stanju  što ćete dokazati fotografijama.

U ovom slučaju – zamene delova,  vi snosite troškove slanja u oba smera. Ukoliko vam je odobrena refundacija novca za deo koji biste da vratite, zadržavamo iznos prvobitnih troškova slanja.

Oštećena ili neispravna roba

U roku od 24h obavezno je da kupac prijavi svako oštećenje nastalo pri transportu, nedostajanje nekih delova ili eventualnu neispravnost nekog proizvoda. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo o našem trošku. U slučaju da posle prijema robe primetite da je roba oštećena molimo vas da nas najkasnije u roku od 24 sata obavestite na broj telefona 063 458 281 ili na email: prodaja@partsdirect.co.rs

Otkazivanje kupovine

Kupac može otkazati kupovinu, u roku od ČETRNAEST (14) dana. Rok otkazivanja kupovine počinje da teče od dana kada je kupac primio robu. Kupac mora da obavesti prodavca o otkazivanju kupovine pismenim putem na email prodaja@partsdirect.co.rs . U slučaju otkazivanja narudžbine kupac je dužan o svom trošku vratiti robu prodavcu u roku od 7 dana, osim ako je našom greškom isporučen pogrešan ili oštećen proizvod, tada troškove slanja snosi Prodavac.  Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim delovima, neoštećen, nekorišćen i potpuno ispravan.

Proizvod nije moguće vratiti ukoliko je na proizvodu vršena bilo kakva intervencija u cilju popravke ili prepravke, te ukoliko je do greške došlo nestručnim ili nepažljivim rukovanjem ili ako je proizvod montiran.

Povraćaj uplaćenih sredstava 

Prodavac se obavezuje da će kupcu vratiti celokupan iznos uplaćenih sredstava najkasnije u roku od 14 dana po odobrenju reklamacije.

Pogledajte i stranicu

USLOVI POSLOVANJA I PRIVATNOST

 

 

PRIJAVITE SE ZA PARTNERSKI PROGRAM

Ostvarite specijalne popuste koje smo pripremili za regularne klijente. Ostvarivanjem mesečnog  minimuma kupovine dobijate priliku za posebne cene i besplatnu isporuku.

Kontaktirajte nas da vam objasnimo uslove i predstavimo pogodnosti.